Kinessa

Назад

Kinessa е Damage шампион, главно съсредоточен върху умението си да стреля със снайпер. На близко разстояние разчита на карабината си и може да сменя бързо позицията си по картата като се телепортира. Освен това е екипирана и с мини, които забавят противниците и ги правят лесна плячка за мощната ѝ снайпер пушка. Ултиматът ѝ дава бонус damage за всеки точен изстрел, попаднал в горната част на тялото на противниците, без да отчита разход на амуниции.

Sniper Rifle (Direct Damage)

Комбинирано оръжие, което стреля като карабина или мощна лазерна снайпер пушка. Карабината прави 150 damage на удар всеки 0.15 сек.

  • Когато не използваш оптиката, ултиматът се зарежда с 0.1-0.95% за точен удар. За headshot, 1.5% за точен удар.
  • Когато използваш оптика, ултиматът се зарежда с 1.5-8% за точен удар, според нанесения damage. За headshot, до 12% за точен удар.
  • Може да прави headshot damage.
  • Време на презареждане 2 сек.
  • Has dynamic damage fall off.
  • Брой амуниции 20.
 

Sniper Mode (Direct Damage)

Стреляш в снайпер режим, правейки до 1000 damage.

  • Намаля скоротта на придвижване на Kinessa, докато го използваш.
  • Отнема 1.4 сек да подготви удара.
  • Брой амуниции 5, консумирайки по 4 стандартни куршума на изстрел.
10

Oppressor Mine (Direct Damage)

Kinessa хвърля до 2 мини, които се активират щом се залепят за повърхност и правят 4 damage на всеки 0.2 сек. на близки врагове. Мините забавят афектираните играчи с 30%. Бонус Damage: Карабината прави 30% повече damage на врагове, засегнати от мините.

  • Мините имат радиус на действие 40 единици.
  • Забавящия ефект не се натрупва, ако има повече от една мини.
  • Има индикация със звук, когато противник е бил засегнат от мината.
Q
10

Transporter

Пускаш транспортиращо устройство, което те телепортира до местоположението си след кратък период от време.

  • Отнема 0.6 сек да се зареди.
  • Има обхват от 80 единици.
  • Скорост 300.
  • Задръж клавиша на умението, за да избереш къде да се телепортираш. 
  • Kinessa не може да използва други умения или да стреля, докато го използва.
  • Ако бъдеш засегнат от сериозен Crowd Control докато се телепортираш, ще прекъсне умението и то ще има нормалния си cooldown.
F

Headhunter (Direct Damage)

За време от 5 сек., точни удари в горната част на тялото на противниците, правят с 50% повече damage. Изстрелите със снайпер, не използват амуниции.

  • Не може да печелиш заряд за ултимата с успешни изстрели, докато той тече.
  • Умението Sniper Mode се зарежда с 50% по-бързо.
  • Изстрелите с карабина също не отчитат използването на амуниции.
  • Възстановява 5 амуниции, в момента на активация.
E